Sängdags snart ?

Jag har alltid varit en sådan person som alltid sover 11 + och jag säger till mig själv varje dag att jag måste få sova minst 8 timmar. Jag är en "Lakorn-Nörd" och är enormt stolt för utan Lakorn skulle jag få tråkiga tid kvar. Jag är en sånt person som är Sprattlig och glad och extremt nyfiken. Thai-Lakorn är Thai drama som innehåller mycket kärlek och mycket hat. Jag fundera på att göra något jag alltid drömt om för man lever bara 1 g elr ? och det är ju att blir Flygvärdinna (största drömmen.) När jag kommer till Thailand (Pattaya) så ska jag hitta affärer som säljer alla slags Lakorn!. Ingen Lakorn ingen sprattel Bee. När jag är i Thailand så tänker jag inte sola! bara man gå på the street så blir man bränd när jag kommer hem så lova jag att jag kommer att ha en snygg solbränna. Nu tänker jag gå och göra mig i ordning till sängs och drömma om "han" och jag får inte glömma att göra 30 situps.
Godnatt på er sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0