Nattblogg

igår så sov jag över i Knislinge och vi spelade lite kort och sen så åt vi lite och sen så gick vi och till husvagnen för att sova där och vi tittade på DvD innan vi somnade Wanted" med angelica jolie och den var faktis bra men det var ganska varmt i husvagnen och min bror han vaknade och öpnnade dörren och satte sig där en stund sen så gick han på toa medans jag försökte somna men en rolig dag. Idag så efter mamma hade hämtat mig så körde vi och plockade amerikanskblåbär mellan broby och emmislöv sen så åkte vi hem och jag fick sälja lite blåbär och det gick ju ok bara det att en fågel bajsade på min akel som tur va när jag nästan somnade för att jag inte kunde hålla mig vaken ^^. Kl 8 åkte vi in till stan och åt lite kristianstaddags-mat :) jag åt en langos och mama pappa åt någon slags kinamat. Jag träffade på Sanna och Tata flera gånger hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0