Just a dream

Hej bloggen! I natt drömde jag något som fick mig att verkligen tänka efter den personen. Jag drömde att han och några kompisar skulle åka båt till ett ställe och jag och några till fick inte plats i den och dem lämnade oss sen så väntade vi hemma hos mig och plötslig kom dem tillbaka och jag visade dem min källare som var helt coolt med olika roliga saker ett touchdata på väggen som man kunde hålla på med och sen så plötslig så satt han bredvid mig och han började hålla på och skoja. Det kändes så bra att har honom nära och jag saknar honom än men han svek mig verkligen för några år sen genom att leka " jag kan få vem jag vill "leken. Efter han hade gjort slut så ville han blir tillsammans igen och jag visste nog att han ville leka den leken igen men jag gillade honom för mycket för att säga nej.
Jag lägger det förflutna bakom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0