En liten olycka

Hej bloggen idag har det skett en liten olycka mamma hon skulle laga kyckling till mig och jag sov fortfarande medan mamma hon hällt i olja i stekpannan så gick hon och snackade i telefon med en kompis så började brandlarmed tuta och mamma sprang till köket och hon såg elden sugas upp som tur var så var det inte olja i fläckten. Jag hörde att det tutade men jag trodde att den bara gick på grund av att det kom lite rök så jag steg inte upp och mamma blev lite sur på mig för att jag inte vaknade och hjälpte henne men nu så har vi löst det óch vi har hjälps åt att torka hela köcket som tur var är inte vårt kök så stor men det har löst sig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0