Saker jag stör mig på ..

Hej bloggen jag ska berättade lite för er om  saker jag stör mig på och som kanske andra också gör det.
Folk som är kaxiga över internet
Det finns massor med folk som inte våga säga saker som de tycker och tänker och ibland händer det mig att jag inte våga säga vad jag tycker/tänker. Jag vill stöda dem som inte våga och fatta mod för alla är lika värda och det ska man veta men sen att folk är kaxiga över internet är ju ett helt annat sak. De sitter  och kommentera taskiga kommentarer och är inte likadan som  i RL det stör mig väldig mycket.
Små flickor som "är" b'stavänner med alla
Det är jätte jobbibg med barn som tror att dem är bästavän med alla och sen när man bara skriver att typ (du är min bästavän) till någon så börja flickan att laggar med du svek mig jag trodde vi var bästavänner blablabla.. ^^ riktig trött blir man.
Folk som säger att dem inte är fjortis
Jaha.. nu kom vi hit igen fjortislandet är inte fjortisar utdöda? ^^ det är så jobbig att folk säger så bah jag är inte fjortis sen bara nästa dag på fb *stå oc puta med munnen* mendans hon gör fjortisteknet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0