Lite sannings ord

mhm.. vad ska man börja med
hatar absolut sättet du ser på mig men ja så får det blir ju inget man kan göra åt eller hur ?.

The pink clown vem kan det vara ? gissa.


Visst är det kompliserad men kärleken men vad gör man åt det om jag kunde kämpa för den kärleken jag vill ha av en underbar personen skulle det absolut funkar mellan oss men ingen är ju perfekt precis ,och jag vill absolut inte ha någon perfekt.


Ja..
Vänner är ett plåster på såret man får bara hålla ut ock försöka vara en bra kompis så möjligt men ja det skulle absolut inte passat mig ni vet ju jur jag är sprattlig ;) men gör nästan alltid mitt bästa.
Matte på gång + engelska varför ?
det är så unfare...


Kommentarer
Postat av: Sofiia

Jag gissar att det är Pink ;)

men vem menar du? <3

finns om du vill snacka om det <33

2010-09-15 @ 17:47:26
URL: http://sofiiiiiia-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0