Let´s move on ?








När jag hörde låten "love the way you lie" av eminem så blev jag förvånad att min idol Megan fox var med i videon hon är ju flickan i videon ;) I love uuu.
Visst har hon förändrats? hon var ju med i hollywoods sexigaste kvinnor och gick ju hem med priset också.
Vad tycker ni Hot or Not?  jag kalla det för sweet för det är inte så många som är mycket snyggare än henne helt coolt tjej i love you Megan ;)).



Fotbolls tabbar real fun haha) det är jätte kul att bara sitta och kolla på när fotbolls stjärnorna gör omål.

Ska man gå vidare utan kärlek eller kämpa ? :)

Kommentarer
Postat av: sofiiia

man ska kämpa, kärlek är värt det :) <33



Jag tycker hon är sööt :D <3



Och Bee du är värd kärlek du är värd allt bra i livet min bästavän :D <33

2010-09-17 @ 21:43:45
URL: http://sofiiiiiia-sofia.blogspot.com/
Postat av: Bee

Lööv you to bästavän ;)) <3

2010-09-18 @ 12:48:35
Postat av: Sofiia

love you my twin sister <33

2010-09-24 @ 22:37:21
URL: http://sofiiiiiia-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0