Killar har dålig respekt!


Hej alla storhandlat idag va först på Biltema och köpte lite konst saker jag tänekr rita + att min bror kommer att rita mer trorja Haha;)
sen blev det ICA MAXI många Thai-Grönt köpte vi då asså det finns en hörna med massor av thai saker ;).
Kom till skolan med ett låst lås, en lektion efter så var den plötslig borta mhm.. jag anade först inte vem det va men sen så blev jag faktisk ledsen för att man ska hålla på med ens lås  hela jävla tiden jag blir förbannad :@
killar har  ingen respekt mot de flesta tjejer och ska bete sig så coola som de bara kan.
Ska rösta på FI när jag blir 21 och svensk medborgare :@
ska lära honom en läxa den häre  "Persson" man mucka inte med mig det är ett brott ! :)
jag försöker vara så snäll mot de flesta men ändå inte för att de ge inget tillbaka
Efter som jag skjuter som en häst ska jag visa honom något i pannan.
Fotbolls match så får skynda mig på och sedan har jag matte prov imorgon :(
har börjat skärpa mig men absolut inget kan jag i matten.
Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Sofiia

Alltså fattar inte hur han orkar ta ditt lås <33

2010-10-01 @ 21:47:31
URL: http://sofiiiiiia-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0