Det tråkiga fylls på

Sawadee ka!
Klockan är kvart över 5 och "håller på att göra klart Noläxan :((
eller ja jag sitter ju vid datan nu så "haha" Lol.
Ska hinna med rapport + uppgifterna 3 sidor !

vet ni vad jag verkligen vill blir ?
aa gissar det dumsnutar haha ;) En flygvärdinna daah# en som take care de som sitter på planen vilken lyxjobb men bara ett baktänke nu va,jag är rädd för att planet ska störta :(( men jag är absolut inte höjd rädd or maybe .. tänk vilket rolig sak att får resa jorden runt och kunna olika språk vilket lyx! bo på hotell yjänar money haha.

Fy vilken plugghäst jag måste blir för att komma in :(( och kunna sånt språk men ska satsa
ok nu har ni väll hört för mycket tråkighet från BEET så ja XoXo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0