SVAR PÅ FRÅGORNA Tack till dom som ställde frågorna




vill du blir flygvärinna när du blir stor ?

Svar
: Självklart det är min dröm alla har vi drömmar som blir till uppfyllelse ;)
tack för frågan "anonym" ;).




Kan man vara sötare än dig för jag tror inte det <333

Svar
: Jodå alla är lika söta Sofia ;) + det är ju inte utseendet som räknas! :)
         men de flesta människor tittar ju på utseendet på första punkten och självklart är utseendet viktig men inte lika viktig som vad du själv tycker och tänker
tack för frågan DUNDERKRAM PÅ DIG :)!!! <3.



vilken klädstil är din typ ?

Svar:
Hej Nathalie! min klädstil är blandad och väldigt olika från en dag ha jag jeans och en annan joggingkläder man kan säga att det är blandad
Tack för frågan ! kram på dig.

Tack för frågorna även om det inte blev så många men det visa ju att ni bryr er om mig
kram på er!
Bee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0