få allting sakt (nästan)

Det här kommer rakt från hjärtat jag orka inte med detta jag vill bara vara för mig själv jag vill inte vara som de andra som skutta runt och tror att dom fortfarande är 4år men väx upp ni är inte 4.
Falska och äkta vänner jag blanda ihop alla för självklart vet jag att alla förändras någon gång och det kommer jag självklart också på god o ond.

folk totalt dissa mig när de bara tror att de är så coola men "lycka till"
för nu börja jag växa ifrån det och jag gå mina egna väga för det är en sånt person jag är man ska inte va med någon man absolut måste följa efter.

Wish me luck ;)
jag är trött på er och gå mina egna väga.
ni visade absolut inget respket tillbaka jag vill få det ogjort.








Kommentarer
Postat av: Sofiia

du menar inte mig va eller ? <33

2010-10-25 @ 18:33:55
URL: http://sofiiiiiia-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0