Break a leg som man säger ;)



Dagen har varit helt OK och alla teg av mig för att de ville ha tuggumii lite jobbig men hoppas att de bjuder tillbaka någon dag men annars så bruka jag inte bryr mig så mycket om att andra ska bjuda tillbaka vem håller reda på det ;)
Men de som jag bjuder jämt typ på mat,dryck,godis men ändå får man inte smaka ja hoppas ni vet vad jag menar
drygga av dem men man ska inte äta för mycket godis läsk och sånt
men de personerna är ju så egoistiska x\ när de kommer och fresta en det är ju det värsta men sen när man ha något så
"får jag smaka"     "tack du är bäst"  börja tröttna på det nu.
 förresten ta och fundera på texten om du fatta vem du är börja tröttna på dig nu.
              svara inte på kommentarer!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0