3 saker test

Tre saker jag inte förstår mig på: varför vi rutera,varför många är rädda för mig (kicka),himlen är blå

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Kam,Bläckpenna,Papper

Tre saker jag gör just nu: skriver på datan,plugga, läser

Tre saker jag vill göra innan jag dör: Blir Flygvärdinna, jobba med mode, träffa mormor

Tre saker jag kan: Fotboll,badminton,sjunga

Tre saker jag inte kan: Matte, förstå opålitliga människor, So

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Beutiful girl (sean kingston), Fire burning (sean kingston),taylor swift.

Tre saker jag skulle vilja lära mig: Hockey, matte, köra

Tre favoriträtter: THAIMAT THAIMAT THAIMAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0