Buuu! ingen skola ingen du idag :(((!

Åhh.. det är säkert bolleyboll idag fan också !
fy vad jag tänker på dig ! ;)
på ditt leende haha! miss miss you men jaja
drömde ju ändå om dig idag
i min dröm så var det så att jag typ spå tittar åt din håll det var typ ett magisk centrum typ med leksaker stadium + lite mer sen träffade på
Rasmus och gänget då Terese bror och johan och några till de ville får tag på mig så jag sprang ,plötslig var jag i förlövskolan ;S.
sen fick jag ett kram av Johan sen så var det facebook sida ;s.
men jag typ dreglade när jag såg han ni vet...
omg det var som ett magisk centrum det fanns mcdonald som man betalade med låtsas pengar Sofia hade låtsas pengar så hon kunde köpa så jag gick för jag hade inga pengar x) när du gick någonstans så följde jagefter dig !
omg vilken dröm ;) .
SAKNAR DIG

Kommentarer
Postat av: Sofiiia

YAY jag var med i din dröm :D <3

Vilken mysig dröm :)

Drömde du om den där eller gäsp? <3

2010-11-24 @ 18:58:03
URL: http://sofiiiiiia-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0